HR Marketing Assistant - online práce z domu
Společnost Frey Consulting, s.r.o. je personální a marketingová agentura zaměřená na online komunikaci a sociální sítě. Tvoří jí tým 11 specialistů na HR marketing, social recruitment, obsahový marketing, online projekty a sociální sítě. Staráme se o nábory pro naše klienty a podporujeme jejich značky na trhu. Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici HR Marketing Assistant.
Jaká je náplň této práce:
- Přijímat požadavky z online platforem agentury
- Kontrolovat a nasazovat pracovní inzeráty na pracovní portály
- Spravovat profily na Facebooku a dalších sociálních sítích
- Monitoring profilů klientů na sociálních sítích
- Vytváření příspěvků pro sociální sítě
- Správa reklamy a soutěží na sociálních sítích
- Spolupráce se na tvorbě newsletterů
Koho hledáme?
- Máte zkušenosti s vystavováním inzerátů na pracovních portálech
- Svět sociálních médií vám není cizí a máte zkušenosti se správou profilů
- Pracujete samostatně z domova na vlastním notebooku
- Umíte napsat zajímavý text nebo post a zkontrolovat texty ostatním
- Umíte základně upravit grafiku (například na canva.com)
- Máte chuť učit se nové věci, jste kreativní a máte nápady
- Můžete pracovat přibližně 20 hodin týdně, ale to přizpůsobíme podle Vás
Skvělé by bylo, pokud byste měl/a navíc:
- • Zkušenost s platformou Teamio (LMC, Jobs.cz, práce.cz)
Co nabízíme:
- Samostatnou práci z vašeho domova
- Možnost rozvrhnout si úkoly podle sebe
- Videokonference jako podpora pro vás
- Fixní odměnu a pohyblivé složky, dle práce na více projektech
- Práce na dohodu o pracovní činnosti nebo ŽL
- Možnost osobního rozvoje
Fill out my online form.