HR Marketing Assistant - online práce z domu

Společnost Frey Consulting, s.r.o. je personální a marketingová agentura zaměřená na online komunikaci a sociální sítě. Tvoří jí tým 11 specialistů na HR marketing, social recruitment, obsahový marketing, online projekty a sociální sítě. Staráme se o nábory pro naše klienty a podporujeme jejich značky na trhu. Aktuálně hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici HR Marketing Assistant.

Jaká je náplň této práce:

  • Přijímat požadavky z online platforem agentury 
  • Kontrolovat a nasazovat pracovní inzeráty na pracovní portály
  • Spravovat profily na Facebooku a dalších sociálních sítích
  • Monitoring profilů klientů na sociálních sítích
  • Vytváření příspěvků pro sociální sítě
  • Správa reklamy a soutěží na sociálních sítích
  • Spolupráce se na tvorbě newsletterů

Koho hledáme?

  • Máte zkušenosti s vystavováním inzerátů na pracovních portálech 
  • Svět sociálních médií vám není cizí a máte zkušenosti se správou profilů
  • Pracujete samostatně z domova na vlastním notebooku 
  • Umíte napsat zajímavý text nebo post a zkontrolovat texty ostatním
  • Umíte základně upravit grafiku (například na canva.com)
  • Máte chuť učit se nové věci, jste kreativní a máte nápady
  • Můžete pracovat přibližně 20 hodin týdně, ale to přizpůsobíme podle Vás


Skvělé by bylo, pokud byste měl/a navíc:

  • • Zkušenost s platformou Teamio (LMC, Jobs.cz, práce.cz)

Co nabízíme:

  • Samostatnou práci z vašeho domova
  • Možnost rozvrhnout si úkoly podle sebe
  • Videokonference jako podpora pro vás
  • Fixní odměnu a pohyblivé složky, dle práce na více projektech
  • Práce na dohodu o pracovní činnosti nebo ŽL
  • Možnost osobního rozvoje


Fill out my online form.