Retail Social Recruitment je podpora maloobchodu

25.02.2018

V dnešní době, kdy se zástupy uchazečů zrovna nehrnou na volná místa, vymýšlíme stále nové cesty jak je zaujmout. Oblastí, kde také výrazně chybí kvalitní lidé je maloobchod. Právě v něm hodně záleží na přístupu pracovníků, kteří zajišťují prodej a s ním spojené služby. Retail Social Recruitment je proto jednou z možností jak je získat. 

Metoda kterou jsme zvolili je následující. Z více náborových kampaní jsme, na základě chování a zájmů, vyprofilovali několik typů uchazečů pro jednotlivé pozice v retailu. Podle těchto modelových person cílíme nové náborové kampaně. Snažíme se zasáhnout hlavně pasivní kandidáty, a ty kteří jsou u stávajícího zaměstnavatele momentálně nespokojeni. Jako nástroje používáme většinu známých sociálních sítí a přímé oslovení kandidátů. Významná je kvalita zpracování každé jednotlivé pozice. Ta proto má u nás nejen vlastní mikrostránku, ale i doménu s názvem pozice. Ze znalosti typů kandidátů odvozujeme také styl oslovení a provedení celé nabídky pozice. Po téměř ročních zkušenostech musíme říci, že se jedná o momentálně nejefektivnější náborovou  metodu. 

Pokud potřebujete posílit tým v této oblasti, kontaktujte nás.